مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 06:252020-06-30دانش

تسهیلات جدید برای دانشجویان آماده دفاع/ بخشش «سنوات» و «جریمه» در دستور کار


برای دانشجویانی که در مرحله دفاع پایان نامه قرار دارند، با تایید کمیسیون موارد خاص و بررسی پرونده دانشجو در خصوص بخشش جریمه و یا سنوات تصمیم گیری می شود.

- معاون دانشجویی تربیت مدرس گفت: برای دانشجویانی که در مرحله دفاع پایان نامه قرار دارند، با تایید کمیسیون موارد خاص و بررسی پرونده دانشجو در خصوص بخشش جریمه و یا سنوات تصمیم گیری می شود.

مسعود رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر ، در تشریح جزییات جلسه هیأت رییسه دانشگاه تربیت مدرس، گفت: در جلسه روز گذشته مقرر شد آن دسته از دانشجویانی که کار پژوهشی دارند و حداکثر ظرف مدت یک ماه آماده دفاع نهایی می شوند، می توانند به مدت یک ماه در خوابگاه های دانشگاه مستقر شوند.

معاون دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس افزود: همچنین قرار است یک ظرفیت خوابگاهی محدود برای دانشجویانی که امتحان جامع دارند، در نظر گرفته شود.

برنامه ریزی و معرفی تدریجی این دسته از دانشجویان از سوی آموزش دانشگاه و بر اساس ظرفیت تعیین شده از سوی مدیریت دانشجویی خواهد بود.

رضایی در ادامه اعلام کرد که براساس تصمیم هیأت رییسه دانشگاه، امتحانات پایان ترم این دانشگاه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

اظهار کرد: همچنین برای آن دسته از دانشجویانی که به دلیل شرایط کرونایی، از دفاع جامانده اند تسهیلاتی در نظر گرفته خواهد شد؛ البته پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات جدید برای دانشجویان آماده دفاع/ بخشش «سنوات» و «جریمه» در دستور کار

تسهیلات جدید برای دانشجویان آماده دفاع/ بخشش «سنوات» و «جریمه» در دستور کار