مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 06:002020-06-30پزشكي

دمنوش های خنک برای روزهای گرم


مدیر گروه تولید و فرآوری گیاهان استراتژیک جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی اظهار کرد: بهره گیری از خواص برخی دمنوش ها می تواند باعث کاهش دمای بدن در فصل تابستان باشد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر گروه تولید و فرآوری گیاهان استراتژیک جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی اظهار کرد: بهره گیری از خواص برخی دمنوش ها می تواند باعث کاهش دمای بدن در فصل تابستان باشد.

مهدی ابراهیمی، امروز سه شنبه 10 تیر به رسانه های گروهی گفت: گیاهان دارویی سال های زیادی در فرهنگ ایران و ایرانی بوده و مردم از خواص بی نظیر آن ها استفاده می کنند.

جذب ویتامین ها و بهبود عملکرد معده با عرق کاسنی وی بیان کرد: عرق کاسنی یکی از بهترین انواع نوشیدنی ها در فصل گرم سال است، نوشیدن این عرق علاوه بر تقویت بدن، موجب بهبود عملکرد معده و اندام گوارشی شده و می تواند میزان کلسترول خون را نیز کنترل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: براساس تحقیقات در این گیاه ویتامین ها و املاح معدنی چون روی، منیزیم، منگنز، کلسیم، فولیک اسید آهن و پتاسیم و همچنین ویتامین های A، B6، C، E و K وجود دارد که همگی برای بدن ضروری و مفید هستند.

مدیر گروه تولید و فرآوری گیاهان استراتژیک جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی ادامه داد: گیاه کاسنی با تاثیراتی که بر روی کبد دارد، زمینه دفع صفرا از بدن را فراهم کرده و زردی را می زدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمنوش های خنک برای روزهای گرم

دمنوش های خنک برای روزهای گرم