مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 05:452020-06-30بين الملل

انتشار گزارشی درباره نحوه تعامل ترامپ در تماس های تلفنی اش با رهبران جهان


براساس یک گزارش جنجالی درباره نحوه رفتار و گفتار دونالد ترامپ در گفت وگوهای تلفنی خصوصی اش با رهبران جهان، او به عنوان مثال در گفت وگو با رییس جمهور روسیه حالتی بسیار صمیمی داشته در حالی که به هنگام گفت وگو با رهبران زن کشورها حالتی تقریبا سادیستی پیدا می کرده است.

- براساس یک گزارش جنجالی درباره نحوه رفتار و گفتار دونالد ترامپ در گفت وگوهای تلفنی خصوصی اش با رهبران جهان، او به عنوان مثال در گفت وگو با رییس جمهور روسیه حالتی بسیار صمیمی داشته در حالی که به هنگام گفت وگو با رهبران زن کشورها حالتی "تقریبا سادیستی" پیدا می کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه دیلی میل، شبکه سی ان ان گزارشی به قلم کارل برنشتاین، خبرنگار افسانه ای رسوای واترگیت با موضوع رفتار و گفتار دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در گفت وگوهای تلفنی با رهبران جهان منتشر کرد.

طبق این گزارش دونالد ترامپ در گفت وگوی تلفنی با ولادیمتر پوتین، رییس جمهور روسیه چنان لحن صمیمی داشته که انگار رفیق گرمابه و گلستان هم هستند .

همچنین ترامپ معمولا در گفت و گو با پوتین معمولا با تسلیم بودن در برابر او تلاش می کرده که تاییدهای این رییس جمهور روسیه را کسب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار گزارشی درباره نحوه تعامل ترامپ در تماس های تلفنی اش با رهبران جهان

انتشار گزارشی درباره نحوه تعامل ترامپ در تماس های تلفنی اش با رهبران جهان