مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 04:252020-06-30بين الملل

ترامپ در تماس تلفنی مرکل را تحقیر کرد


«سی ان ان» خبر داده که رییس جمهور آمریکا در تماسی تلفنی با صدراعظم آلمان برای وی قلدری کرده و مکالمه این دو به حدی غیرمعمول بوده که مقامات آلمانی سعی کردند محتوای آن را مخفی نگه دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع مطلع به شبکه آمریکایی سی ان ان گفتند مقامات آلمانی به حدی در خصوص مکالمه بسیار تهاجمی دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا با آنگلا مرکل صدراعظم آلمان مضطرب شده بودند که تماس های آن ها را مخفی نگه داشتند.

سی ان ان به نقل از کارل برنشتاین خبرنگار باسابقه ای که به دلیل گزارش رسوایی واترگیت برای روزنامه واشنگتن پست شناخته شده است، گزارش داد ترامپ به شکلی تقریباً سادیستی برای مرکل قلدری و او را کوچک کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه خبری بیزنس اینسایدر به نقل از این شبکه برخی چیزهایی که رییس جمهور آمریکا به صدراعظم آلمان گفته غیرقابل باور هستند.

او مرکل را احمق خواند و وی را متهم کرد که تحت تاثیر و نفوذ روس ها قرار دارد.

منابع مطلع گفتند: او (ترامپ) با کسانی که به نظرش ضعیف هستند، [در تماس های تلفنی] سختگیرترین و در مقابل کسانی که باید سرسخت باشد، ضعیف ترین است.

یک مقام آلمانی به این شبکه گفت: از تعداد مقاماتی که مسئول نظارت بر تماس های مرکل با ترامپ هستند کاسته شده و تنها دایره کوچکی از افراد باقی مانده اند و دل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ در تماس تلفنی مرکل را تحقیر کرد

ترامپ در تماس تلفنی مرکل را تحقیر کرد