مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 04:252020-06-30اقتصادي

بروکراسی اداری بزرگ ترین مانع جهش تولید است


سرمایه گذار پروژه احداث فرودگاه ، شهرک فرودگاهی و هوانوردی عمومی پرندک زرندیه گفت: بروکراسی اداری بزرگ ترین مانع برای کارآفرین و اشتغالزایی و شکوفایی اقتصادی و جهش تولید است.

- محمد مطلق در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساوه اظهار کرد: توسعه و رونق اقتصادی کشور در گرو شتاب بخشی در مراحل صدور مجوز است، متاسفانه امروز بروکراسی اداری بزرگ ترین مانع برای کارآفرین و اشتغالزایی و شکوفایی اقتصادی و جهش تولید است.

وی تصریح کرد: باید شرایط کسب و کار برای تولید در کشور به درستی فراهم شود، در حال حاضر مراحل سرمایه گذاری بسیار سخت و پیچیده است که موجب فراری شدن سرمایه گذار می شود.

سرمایه گذار پروژه احداث فرودگاه، شهرک فرودگاهی و هوانوردی عمومی پرندک زرندیه گفت:  پروژه احداث فرودگاه، شهرک فرودگاهی و هوانوردی عمومی پرندک زرندیه با هدف توسعه صنعت گردشگری و ایجاد مجموعه های تفریحی و آموزشی در زرندیه عملیاتی شده و امید می رود این سرمایه گذاری در کنار قطب صنعتی و کشاورزی که از مزیت های مهم شهرستان زرندیه و استان مرکزی بشمار می رود منجر به توسعه متوازن این منطقه شود.

مطلق با اشاره به این که تمامی امکانات و خدمات برای اقشار مختلف جامعه در این طرح تدارک دیده شده است، ادامه داد: اشتغالزایی در بهترین شرایط و تربیت شاغلین در زمینه هوایی و هو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروکراسی اداری بزرگ ترین مانع جهش تولید است

بروکراسی اداری بزرگ ترین مانع جهش تولید است