مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 03:552020-06-30اجتماعي

آبرسانی به پادگان شهید آبشناسان ارومیه/مردم نگران آب شرب نباشند


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: آب شرب پادگان شهید آبشناسان ارومیه طی روزهای آینده با استفاده از یک رشته انشعاب معمولی آب و تعبیه شیر تامین می شود.

- علیرضا رضوی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص مشکل و اختلاف مردم در زمینه افت فشار آب روستاهای قوشچی و قولنجی ارومیه و تأمین آب شرب پادگان شهید آبشناسان ارومیه از این روستاها، افزود: آب شرب پادگان شهید آبشناسان، با استفاده از یک رشته انشعاب معمولی آب و تعبیه شیر برداشت در ورودی پادگان صورت خواهد گرفت و آب مورد نیاز به مقدار نیم لیتر از خط انتقال آب شهر قوشچی و نیم لیتر نیز از خط انتقال آب روستای قولنجی تأمین خواهد شد.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی این طرح در مراحل پایانی قرار داشته و بهره برداری از آن در چند روز آینده آغاز خواهد شد اظهارکرد: با اتمام این طرح آب شرب نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در این پادگان و خانواده های آنها تأمین می شود.

رضوی با بیان اینکه برداشت برداشت آب از خط انتقال آب شهر قوشچی و روستای قولنجی ارومیه برای تأمین آب شرب پادگان شهید آبشناسان ارتش، خللی در میزان آب شرب مورد نیاز مردم ایجاد نمی کند افزود: مردم روستاهای قوشچی و قولنجی هیچ گونه نگرانی از بابت افت فشار آب نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به پادگان شهید آبشناسان ارومیه/مردم نگران آب شرب نباشند

آبرسانی به پادگان شهید آبشناسان ارومیه/مردم نگران آب شرب نباشند