مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 13:452020-06-29سياسي

پرونده های قضایی معوقه در دادگستری همدان تعیین تکلیف شود


رییس کل دادگستری استان همدان با بیان اینکه مجموعه های قضایی باید در حوزه های اجتماعی، اقتصادی و امنیتی وارد میدان شوند، گفت: پرونده های قضایی معوقه در دادگستری همدان تعیین تکلیف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا عدالت خواه عصر دوشنبه در جلسه بررسی و بازخوانی قانون کاهش مجازات حبس تعزیری با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت و با اشاره به روایات نقل شده در خصوص جایگاه نیت خالص و قصد قربت در زندگی و امر خطیر قضاوت، گفت: بی تردید اعمال و رفتار بدون نیت پاک موجب خسارت می شود.

وی با اشاره به منویات رهبر انقلاب در هفته قوه قضاییه، سه موضوع تکریم ارباب رجوع، رونق تولید و مبارزه با فساد داخلی و خارج از مجموعه را از محورهای اصلی برنامه ها و فعالیت های مجموعه های قضایی برشمرد و اظهار کرد: باید با تحولی اساسی مجموعه های قضایی به جای انفعال در برابر مسائل به صورت فعال در حوزه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و امنیتی حضور پیدا کنند.

دادستان ها در حوزه منابع طبیعی و حفظ محیط زیست مراقب سوءاستفاده سودجویان باشند رییس کل دادگستری استان همدان حساسیت در قبال منابع طبیعی و حفظ محیط زیست را مورد تأکید قرار داد و در خطاب به دادستان های شهرستان های استان عنوان کرد: باید مراقبت لازم انجام شود تا افراد سوءاستفاده گر و سودجو در غفلت ضابطین و ادارات مربو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده های قضایی معوقه در دادگستری همدان تعیین تکلیف شود

پرونده های قضایی معوقه در دادگستری همدان تعیین تکلیف شود