مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 13:152020-06-29سياسي

پیگیر پرونده 41 کارگر آذرآب هستم/کارگران قانون را رعایت کنند


پیگیر پرونده 41 کارگر آذرآب هستیم و به طورقطع رأی عنوان شده قطعی نیست و تجدیدنظر می شود البته کارگران باید شرایط قانونی محیط کار را رعایت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی روز دوشنبه در جریان بازدید از یکی از واحدهای صنعتی استان مرکزی (شرکت آذرآب اراک) در خصوص پرونده قضایی کارگران این مجموعه اظهار کرد: ملاک کار در دستگاه قضایی حق، عدل و قانون است و تاکنون تلاش شده که در نهایت رأفت اسلامی با کارگران صنایع استان برخورد شود.

به گفته وی قوه قضاییه در استان مرکزی حتی یک روز حبس اجرایی برای کارگران شرکت آذر آب در نظر نگرفته است و همواره پشتیبان کارگران خواهد بود.

موسوی ادامه داد: با وجود مشکلات اقتصادی کارگران قشر زحمتکشی هستند که در این عرصه فعالیت می کنند و قضات نیز با توجه به این موضوع تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا کارگران ذره ای دل نگرانی نداشته باشند.

قوه قضاییه همراه‬ کارگران است رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت: قوه قضاییه نمی خواهد سوهان روح کارگران باشد اما نگاه حمایتی این دستگاه مشروط بر این است که کارگران در راستای کار و تولید فعالیت کنند و در این مسیر همراه کارگران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر پرونده 41 کارگر آذرآب هستم/کارگران قانون را رعایت کنند

پیگیر پرونده 41 کارگر آذرآب هستم/کارگران قانون را رعایت کنند