مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 12:052020-06-29سياسي

سیزدهمین جشن زیر سایه خورشید در شهرقدس برگزار شد


همزمان با ایام ولادت حضرت رضا(ع) به همت ستاد گرامی داشت دهه کرامت شهرستان قدس سیزدهمین دوره جشن های مردمی و بین المللی زیر سایه خورشید با حضور سفیران امام رضا(ع) به همراه پرچم سبز حرم مطهر رضوی در شهرقدس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت و به همت ستاد گرامی داشت دهه کرامت شهرستان قدس، سیزدهمین دوره جشن های مردمی و بین المللی زیر سایه خورشید در شهرقدس با حضور سفیران امام رضا(ع) به همراه پرچم سبز حرم مطهر رضوی روز گذشته با اهداء بسته های تبرکی از جهادگران و مدافعان سلامت که برای حفظ سلامت مردم در پیشگیری از بیماری کرونا تلاش داشتند، تجلیل کردند.

  این مراسم با استقبال از خدام رضوی و آیین گلباران مزار شهدای بهشت فاطمه(س) آغاز شد و در ادامه با گروه های جهادی دیدار به عمل آمد و نشان خادمیاری توسط سفیران امام رضا(ع) به امام جمعه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج به همراه گلاب متبرک، حرز امام جواد(ع)، بسته های تبرکی و لوح صلوات خاصه و قرآن کریم اهداء شد.

در ادامه این مراسم از پرسنل کادر بهداشت و درمان، امدادگران کمیته امداد امام خمینی(ره)، خادمان مبارزه با کرونا، خانواده شهدا و ایثارگران، پرسنل سازمان آتش نشانی و اورژانس، خادمان امامزادگان حضرتین و مساجد تجلیل به عمل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیزدهمین جشن زیر سایه خورشید در شهرقدس برگزار شد

سیزدهمین جشن زیر سایه خورشید در شهرقدس برگزار شد