مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 12:052020-06-29اقتصادي

آیا مسئولین در تامین ارز یک رادیو هم ناتوانند؟


زمانی صبحت از پرتاب ماهواره می شد و این امید مطرح بود که ایران می تواند به فضا راه یابد و صد ها مزیت علمی و اقتصادی و البته ارتباطی برای آن بیان می کردند.

- رادیو های برون مرزی بیش از یک قرن است که در کشورهای مختلف فعالیت دارند اکنون چگونه می توان پذیرفت نهادهای مربوطه حاضر نیستند حتی یک دلار برای رله و انتقال امواج یک رادیوی برون مرزی پرداخت کنند؟ گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو: زمانی صبحت از پرتاب ماهواره می شد و این امید مطرح بود که ایران می تواند به فضا راه یابد و صد ها مزیت علمی و اقتصادی و البته ارتباطی برای آن بیان می کردند.

اکنون به علت بدهی ارزی، انتقال امواج اف ام رادیو دری جمهوری اسلامی هم مانند سیگنال های ماهواره ای تلویزیون های الکوثر و سحر اردو متوقف شده است.

این روند شوم که با قطع انعکاس شبکه الکوثر برای همسایگان عرب در غرب و جنوب ایران شروع شد اکنون به صدای رسای جمهوری اسلامی برای مرز های شرقی منطقه ژئوکالچر ایران نیز تسری یافته و می رود تا صدا و تصویر کشور ما از سایر مناطق نیز محو شود، اما چنین روندی چه بر سر امنیت ملی ما خواهد آورد؟ همه می دانیم که عراق و افغانستان در ابعاد سیاسی، امنیتی و فرهنگی از اهمیت راهبردی برای ایران برخوردار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا مسئولین در تامین ارز یک رادیو هم ناتوانند؟

آیا مسئولین در تامین ارز یک رادیو هم ناتوانند؟