مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 08:352020-06-29سياسي

ترمیم و بهسازی جاده های استان قزوین 800 میلیارد تومان نیاز دارد


نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: ترمیم و بهسازی جاده های استان قزوین 800 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، لطف الله سیاهکلی ظهر دوشنبه در بازدید وزیر راه و شهرسازی از مسیر رجایی دشت در الموت اظهار کرد: در این منطقه یک راه قسطین لار تا معلم کلایه و یک مسیر از بهرام آباد تا رازمیان داریم که هم رانش و خرابی دارد و صعب العبور است که بودجه استانی برای آن تعیین کردیم تا روکش آسفالت دو منطقه درست شود.

وی افزود: مرمت و نوسازی جاده های استان 800 میلیارد لازم دارد که برای فاز اول و بهبود وضعیت کنونی حداقل 1,170 میلیارد تومان نیاز است تا از وضعیت بحرانی خارج شود و اگر 70 میلیارد تومان استانداری کمک کند و 100 میلیارد تومان وزارت راه کمک کند با 170 میلیارد تومان می توانیم ساماندهی راه ها را انجام دهیم.

سیاهکلی بیان کرد: در خصوص جاده رحیم آباد با آقای نوبخت مذاکره کردیم و قرار شد فرآورده های نفتی برای اجرای طرح تأمین شود و ما بتوانیم این پروژه را اجرا کنیم که بزودی با وزیر نفت هم گفتگو خواهیم کرد تا این کار انجام شود.

فاطمه محمدبیگی دیگر نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه یادآور شد: 700 کیلومتر راه روستایی داریم که 450 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترمیم و بهسازی جاده های استان قزوین 800 میلیارد تومان نیاز دارد

ترمیم و بهسازی جاده های استان قزوین 800 میلیارد تومان نیاز دارد