مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 07:402020-06-29اقتصادي

جزییاتی درباره پرداخت بیمه بیکاری کرونا در صورت تداوم بیکاری


در راستای حمایت از صنوف و کارگران آسیب دیده از کرونا مبلغ 5000 میلیارد تومان اعتبار برای کمک به صندوق بیمه بیکاری اختصاص یافت و طی ماههای گذشته با حمایت دولت و سازمان برنامه و بودجه و اهتمام وزارت کار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس ، وزارت کار از مدتها قبل سامانه ثبت درخواست بیمه بیکاری را به نشانی bimebikari.

mcls.

gov.

ir طراحی و راه اندازی کرده است تا افراد مشمول قانون کار و قانون تامین اجتماعی که مشمول قانون بیمه بیکاری هم باشند بتوانند با مراجعه به این سامانه و با وارد کردن اطلاعات شغلی و شخصی نسبت به تکمیل در خواست خود اقدام کنند.

برابر آخرین آمارها، بیش از 850 هزار نفر در سامانه ثبت درخواست بیمه بیکاری ثبت نام کرده و بیش از 700 هزار نفر مشمول دریافت مقرری بیمه بیکاری شناخته شده اند.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی روزهای اخیر در خصوص جزییات پرداخت بیمه بیکاری کرونا و آمار مشمولان دریافت مقرری بیمه بیکاری اعلام کرد که برای اسفند سال گذشته حدود 213 هزار نفر مشمول دریافت این مبلغ شده اند که تاکنون برای حدود 150 هزار نفر مبلغ پرداخت شده و لیست حدود 63 هزار نفر نیز در ابتدای تیرماه به خزانه داری کل کشور ارسال شده است.

همچنین آن دسته افرادی که تاکنون نسبت به ثبت شماره حساب و شبای خود اقدام نکرده اند لازم است به سامانه مراجعه و آن را ثبت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی درباره پرداخت بیمه بیکاری کرونا در صورت تداوم بیکاری

جزییاتی درباره پرداخت بیمه بیکاری کرونا در صورت تداوم بیکاری