مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 06:152020-06-29سياسي

یکی از شاخصه های رسیدن به توسعه جلوگیری از قاچاق کالا و ارز است


دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان گفت: ما کشوری هستیم که در حال توسعه است و برای رسیدن به این توسعه باید از قاچاق کالا و ارزی که در حال انجام است، - جلوگیری کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی خداویسی پیش از ظهر امروز دوشنبه در نشستی که به مناسبت 12 تیر ماه سالروز صدور فرمان مقام معظم رهبری در مورد مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزار شد، اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز به دلیل آثار و تبعات مخرب و چند وجهی آن به عنوان یکی از اولویت های کشور مطرح بوده است، به نحوی که رهبری در سال 1381 دستور راه اندازی ستادی برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز را خطاب به رییس جمهور صادر کردند و ایفای سهم دستگاه هایی که در این امر دخیل هستند را واجب دانسته و بر جدیت مبارزه با این خطر جدی و بزرگ تاکید کردند.

وی افزود: یکی از مشکلات عمده کشور ما برای رسیدن به توسعه بحث قاچاق است که توانسته معضلات اقتصادی را به وجود آورد و به دنبال آن بحث اشتغال را نیز به چالش بکشد.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان ادامه داد: اگر بتوانیم با فرهنگ سازی مردم کشور را مجاب به عدم خرید کالاهای قاچاق کنیم، می توانیم تا حدود بسیاری رونق اقتصادی و رشد اشتغال را شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از شاخصه های رسیدن به توسعه جلوگیری از قاچاق کالا و ارز است

یکی از شاخصه های رسیدن به توسعه جلوگیری از قاچاق کالا و ارز است