مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 04:002020-06-29اقتصادي

از احداث مسیر روستایی «تجریان» - «بانخشک» - «ریزه وند» چه خبر؟


مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: تا اتمام عملیات اجرایی پروژه مسیر روستایی «تجریان» - «بانخشک» - «ریزه وند» بالغ بر 15 میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد داشت.

- از احداث مسیر روستایی تجریان - بانخشک - ریزه وند چه خبر؟ ایسنا/ایلام مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: تا اتمام عملیات اجرایی پروژه مسیر روستایی تجریان - بانخشک - ریزه وند بالغ بر 15 میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد داشت.

مهندس علی اصغر کاظمی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: طول قطعه اول این طرح روستایی در مجموع 13 کیلومتر است که تا کنون 11 کیلومتر مسیر بهسازی و آسفالت شده و هم اکنون پیمانکار در 2 کیلومتر باقیمانده مشغول عملیات روسازی و آسفالت است.

وی با اشاره به احداث 8 دستگاه پل در این قطعه خاطر نشان کرد: تا اتمام عملیات اجرایی این پروژه بالغ بر 15 میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد داشت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در مورد قطعه دوم گفت: طول این قطعه 10 کیلومتر است که 3 کیلومتر آن در حال عملیات روسازی است و 7 کیلومتر دیگر این قطعه 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که اتمام این قطعه حدود 20 میلیارد تومان هزینه خواهد داشت.

کاظمی تاکید کرد: در بازدید اخیر مقرر شده تا فرمانداری شهرستان ایلام اعتبار تعیین شده سال جاری این طرح را افزایش دهد و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز پیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از احداث مسیر روستایی «تجریان» - «بانخشک» - «ریزه وند» چه خبر؟

از احداث مسیر روستایی «تجریان» - «بانخشک» - «ریزه وند» چه خبر؟