مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 12:552020-06-28سياسي

روستاهای اطراف در انتخابات شورا جزو حریم و محدوده تبریز هستند بعد از آن نه!


قرار نیست که هرجا به نفع بود الحاقی انجام شود و هرموقع نبود انجام نشود الحاقی شدن یا نشدن براساس تصمیم هیئت دولت است نه مدیران دیگر.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، فریدون بابایی امروز در جلسه شورای شهر تبریز با اشاره به نامه فرمانداری در خصوص ارائه خدمات به روستا های الحاقی اظهار داشت: نامه فرمانداری مبنی بر اینکه روستا های اطراف به صورت محله در تبریز محسوب شود که دو روستای فتح آباد و کرکج   نیامده است که باید این دو روستا نیز دیده شود.

وی افزود: در ادامه آن فرمانداری گفته شهرداری در روستاهای اوغولو و سهلان هزینه عمرانی  نکند اما به عنوان روستا های حریم می تواند در آنها هزینه کند که خواستار شفاف سازی در خصوص روستا های الحاقی و حریم و عدم تبعیض در این خصوص هستیم.

بابایی اقدم با بیان اینکه حذف کد های الحاقی با تصویب هیئت دولت امکانپذیر است گفت: اگر هیئت دولت این را مصوب کرده مصوبه هیئت دولت ارائه شود در غیر این صورت این نامه ها درست نیست و باید تکلیف روستا های الحاقی و حریم معلوم شود.

این عضو شورای شهر گفت: قرار نیست که هرجا به نفع بود الحاقی انجام شود و هرموقع نبود انجام نشود الحاقی شدن یا نشدن براساس تصمیم هیئت دولت است نه مدیران دیگر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاهای اطراف در انتخابات شورا جزو حریم و محدوده تبریز هستند بعد از آن نه!

روستاهای اطراف در انتخابات شورا جزو حریم و محدوده تبریز هستند بعد از آن نه!