مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 08:202020-06-28سياسي

تحقق آرمان های سبز دانشگاه، متکی به مشارکت جمعی دانشگاهیان است


دبیر شورای راهبردی دانشگاه سبز دانشگاه فردوسی مشهد گفت: اولین گام در جهت تحقق آرمان های سبز دانشگاه، شکل گیری نهادی قدرتمند و متکی به مشارکت جمعی همه دانشگاهیان است.

- ایسنا/خراسان رضوی دبیر شورای راهبردی دانشگاه سبز دانشگاه فردوسی مشهد گفت: اولین گام در جهت تحقق آرمان های سبز دانشگاه، شکل گیری نهادی قدرتمند و متکی به مشارکت جمعی همه دانشگاهیان است.

دکتر سید یاسر بنی هاشمی در گفت وگو با ایسنا در خصوص اهداف دانشگاه سبز اظهار کرد: دانشگاه سبز خود را موظف می داند زمینه های مشارکت همه دانشگاهیان در امور مرتبط با دانشگاه سبز را فراهم کند.

این مشارکت می تواند به صورت مستقیم یا غیر مستقیم باشد.

همچنین فعالیت های دانشگاه سبز می بایست در چارچوب عادلانه ای از قوانین صورت پذیرد و دربرگیرنده حمایت کامل از حقوق قانونی همه دانشگاهیان باشد و به صورت شایسته ای اجرا شود.

دانشگاه سبز معتقد است برای توسعه سرمایه اجتماعی فیمابین دانشگاه سبز و دانشگاهیان از فرصت هایی برابر جهت برخورداری از امکانات دانشگاه سبز برخوردار باشد.

وی عنوان کرد: بهره برداری درست از محیط زیست، یکی از اهداف مهم سند چشم انداز 20 ساله کشور در افق 1404 هجری شمسی بوده است و با توجه به اهمیت و نقش برجسته دانشگاه ها و همچنین رسالت آموزشی و پژوهشی آنان، می توان دانشگاه را ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق آرمان های سبز دانشگاه، متکی به مشارکت جمعی دانشگاهیان است

تحقق آرمان های سبز دانشگاه، متکی به مشارکت جمعی دانشگاهیان است