مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 08:052020-06-28سياسي

خطبه های نماز جمعه فرصتی برای تشریح مشکلات مردم است


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تأکید بر لزوم ایراد خطبه درزمانی کوتاه و مختصر گفت: خطبه های نماز جمعه فرصتی برای تشریح مشکلات مردم است و باید از آن به بهترین نحو استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمد شاهچراغی پیش از ظهر یکشنبه در دیدار با امام جمعه جدید دیباج به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه مردم داری و ولایت مداری از ویژگی های شاخص یک امام جمعه به شمار می رود، اظهار داشت: خطبه های نماز جمعه فرصتی برای تشریح مشکلات مردم است و باید از این میز خطابه به بهترین نحو استفاده کرد.

وی با تأکید بر لزوم ایراد خطبه به صورت مفید و مختصر درزمانی کوتاه بیان کرد: خطبه های طولانی جذابیتی برای نمازگزاران ندارد و بیان مشکلات مردم و پیگیری مسائل روز باید در اولویت نخست خطیب جمعه باشد.

امام جمعه سمنان با اشاره به ضرورت بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری در ایراد خطبه خاطرنشان کرد: بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در تشریح مسائل راه گشای خطبه خوانی مطلوب در نمازهای جمعه است.

آیت الله شاهچراغی بابیان اینکه بهره گیری از آیات و روایت مستند با توضیحات کوتاه و کاربردی در خطبه اول نقش مؤثری در ایجاد جذابیت خطبه ها ایفا می کند، افزود: میز خطابه نماز جمعه پل ارتباطی مردم و مسئولان است و باید از هر فرصتی برای پیگیری مشکلات مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطبه های نماز جمعه فرصتی برای تشریح مشکلات مردم است

خطبه های نماز جمعه فرصتی برای تشریح مشکلات مردم است