مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 04:552020-06-28اقتصادي

رشد 770 درصدی پرداخت زکات در البرز


مدیرکل کمیته امداد البرز از رشد 770 درصدی پرداخت زکات در سه ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

- ایسنا/البرز مدیرکل کمیته امداد البرز از رشد 770 درصدی پرداخت زکات در سه ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

محمد محمدی فرد با اشاره به نقش زکات در متعادل سازی وضعیت اقتصادی جامعه اظهار کرد: پرداخت زکات و وجوهات آن یکی از منابع رفع نیازهای معیشتی مددجویان کمیته امداد امام (ره) و سایر نیازمندان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: وجوهات زکات علاوه بر صرف امور معیشتی نیازمندان صرف ارائه جهیزیه برای خانواده های نیازمند، امور درمانی محرومان، تحصیل و آموزش فرزندان خانواده های نیازمند، تامین لوازم زندگی، صرف آزادی زندانیان غیر عمد و همچنین ساخت و تعمیر مسکن روستاها می شود.

وی خاطرنشان کرد: به همت مودیان زکات در استان و امدادگران پرتلاش، استان البرز با رشد 770 درصدی نسبت به سال گذشته رتبه یکی از مسایل مهمی که در شرایط کنونی باید به عنوان یک نقطه اتکا در امور فقرزدایی مورد توجه قرار گیرد ، زکات است .

این مسئول اظهارکرد : این نهاد با هدف احیاء سنت و واجب الهی پس از کسب اجازه از ولی امر مسلمین و مراجع عظام تقلید، نسبت به جمع آوری زکات مردم مسلمان و توزیع آن بین اقشار محروم جامعه اقدام می کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 770 درصدی پرداخت زکات در البرز

رشد 770 درصدی پرداخت زکات در البرز