مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 04:252020-06-28سياسي

رشد 770 درصدی پرداخت زکات در استان البرز


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: به همت مودیان زکات در استان و امدادگران پرتلاش، استان البرز با رشد 770 درصدی نسبت به سال گذشته رتبه نخست کشور در پرداخت زکات را به دست آورد.

- محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اینکه پرداخت زکات و وجوهات آن یکی از منابع رفع نیازهای معیشتی مددجویان کمیته امداد امام (ره) و سایر نیازمندان می باشد، گفت: وجوهات زکات علاوه بر صرف آمور معیشتی نیازمندان صرف ارائه جهیزیه برای خانواده های نیازمند، آمور درمانی محرومان، تحصیل و آموزش فرزندان خانواده های نیازمند، تامین لوازم زندگی، صرف آزادی زندانیان غیر عمد و همچنین ساخت و تعمیر مسکن روستاها می شود.

وی خاطرنشان کرد: به همت مودیان زکات در استان و امدادگران پرتلاش، استان البرز با رشد 770 درصدی نسبت به سال گذشته رتبه نخست کشور در پرداخت زکات را به دست آورد.

محمدی فرد با بیان اینکه رشد پرداخت زکات استان در هر دو بخش زکات واجب و مستحب صورت گرفته است، عنوان کرد: وجوهات جمع آوری شده از خیران، کشاورزان و دامداران البرزی معادل 380 میلیار ریال می باشد که این وجوهات صرف رفع نیاهای محرومان استان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 770 درصدی پرداخت زکات در استان البرز

رشد 770 درصدی پرداخت زکات در استان البرز