مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 03:152020-06-27اجتماعي

حریق کوه های هَرم جویم مهار شد/ ته سیگار عامل احتمالی حریق


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لارستان گفت: آتش سوزی کوه های روستای هَرم بخش جویم این شهرستان کنترل شده و در حال مهار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لارستان،منصور رضایی با بیان اینکه آتشسوزی ارتفاعات هَرم لارستان از ساعت 20 پنجشنبه 5 تیر آغاز شد، اظهارداشت: بلافاصله پس از دریافت گزارش این آتش سوزی نیروهای منابع طبیعی به همراه نیروهای داوطلب بسیج، مردم محلی، همیاران طبیعت به محل اعزام شدند.

وی با قدردانی از همکاری فرماندار لارستان، بخشداری جویم، اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان، یادآور شد: اعزام یک فروند بالگرد نیروی هوایی ارتش کمک بسیاری برای مهار بخش اعظمی از این آتش سوزی بوده است.

رضایی با اشاره به اعزام گروه های امدادی با استفاده از بالگرد ارتش، افزود: علیرغم تمام تلاش ها، مهار آتش با توجه به مشکلات و امکانات محدود و سخت گذر بودن منطقه و نیز وزش باد، به کندی انجام می شود.

رییس منابع طبیعی لارستان اضافه کرد: با هماهنگی فرمانداری ویژه و ستاد مدیریت بحران شهرستان و استان، از شامگاه جمعه 6 تیر، یک فروند بالگرد نیروی هوایی ارتش برای هلیبرن نیروها، به محل اعزام شد و 8 سورتی پرواز انجام داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریق کوه های هَرم جویم مهار شد/ ته سیگار عامل احتمالی حریق

حریق کوه های هَرم جویم مهار شد/ ته سیگار عامل احتمالی حریق