مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 20:002020-06-27ورزشي

لزوم اهمیت به رشته اتومبیلرانی در راستای کاهش تصادفات


معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: توجه به رشته اتومبیلرانی و موتورسواری و این که چگونه می تواند در ساماندهی در بحث ترافیک و کاهش تصادفات به ما کمک کند، - ایسنا/خوزستان معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: توجه به رشته اتومبیلرانی و موتورسواری و این که چگونه می تواند در ساماندهی در بحث ترافیک و کاهش تصادفات به ما کمک کند، اهمیت دارد.

فاضل عبیات در اولین جلسه شورای ورزش خوزستان در سال 99 که شامگاه هفتم تیرماه در استانداری برگزار شد، با اشاره به صحبت رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان در خصوص ایجاد پیست موتورسواری و اتومبیلرانی جهت کاهش آمار تصادفات، اظهار کرد: یکی از مسائلی که در بحث ترافیک و حمل و نقل با آن مواجه هستیم، بحث تصادف است.

در این زمینه نیز آمار تصادفات منجر به فوت در سه ماهه اول سال 99 در استان، نسبت به همین آمار در سال 98، بیشتر شده است و این یکی از دغدغه های ما محسوب می شود و توجه به رشته اتومبیلرانی و موتورسواری و این که چگونه می تواند در ساماندهی در بحث ترافیک و کاهش تصادفات به ما کمک کند، اهمیت دارد و ما نیز این آمادگی را در حوزه عمرانی داریم که در حوزه زیرساختی و تمهیداتی د خدمت هیات استان باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی همچنین با اشاره به ارائه گزارش در خصوص بحث اسکله قایقرانی، خاطر نشان کرد: با توجه به ظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اهمیت به رشته اتومبیلرانی در راستای کاهش تصادفات

لزوم اهمیت به رشته اتومبیلرانی در راستای کاهش تصادفات