مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 16:452020-06-27سياسي

دستگیری12 نفر از شورا و کارمندان دهیاریهای امین آباد و محمد آباد


دادستان قرچک از دستگیری 12 نفر از اعضای شورا و کارمندان دهیاری های امین آباد و محمد آباد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احد الله سینکایی عصر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلاتی که در درمانگاه دارالشفا قرچک وجود دارد اظهار داشت: دادستانی به عنوان مدعی العموم وظیفه خود دانست تا در موضوع مختلف درمانگاه دارالشفا قرچک ورود کند و بامستقر شدن اکیپ کارشناسان رسمی جهت کارشناسی مسائل مالی متوجه تخلفاتی در این درمانگاه شدیم که با عزل رییس سابق هیئت مدیره و انتصاب رییس جدید هیئت مدیره شاهد تغییرات و نظمی در مسائل مالی درمانگاه هستیم.

سینکایی افزود: متأسفانه حدود 25 نفر در لیست بیمه درمانگاه داراشفا قرچک بودند و حقوق دریافت می کردند ولی در درمانگاه کار نمی کردند و حدود 10 الی 15 میلیارد تومان از وضعیت مالی این مرکز مشخص نیست که چگونه هزینه شده و به کدام حساب ها انتقال داده شده است.

دادستان قرچک گفت: مردم انتظار دارند که پول هایی که از درمانگاه دارالشفا قرچک به ناروا و غیر قانونی خارج شده است مجدداً به درمانگاه جهت خدمات رسانی بهتر برگردانده شود.

وی در ادامه در خصوص صندوق خیریه امام رضا قرچک نیز عنوان داشت: دادستانی به علت مشکلات مالی ورود کرده که در این موضوع چندین نفر دستگیر و صندوق خیریه امام رضا پلمب شده و بنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری12 نفر از شورا و کارمندان دهیاریهای امین آباد و محمد آباد

دستگیری12 نفر از شورا و کارمندان دهیاریهای امین آباد و محمد آباد