مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 15:152020-06-27سياسي

استیضاح هفتمین شهردار شاهین شهر


یک عضو شورای اسلامی شاهین شهر، از تمکین نکردن شهردار شاهین شهر از قانون و استیضاح وی در نشست فوق العاده شورای شهر، خبرداد.

- علی فتحی، در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ماده 83 قانون شهرداری ها و شوراها، اظهار کرد: بر طبق این ماده شوراهای شهر وظیفه نظارت بر عملکرد شهرداری ها و نحوه برخورد شهرداران با لوایح تصویب شده شوراهای شهرها را بر عهده داشته و می توانند با طرح سوال از نحوه اجرا و عملکرد شهرداران آگاه شوند، همچنین شهرداران موظفند، طبق قانون در مدت 10 روز در صحن علنی شورا حضور داشته و پاسخگو باشند.

وی، با بیان اینکه شهردار شاهین شهر با غیبت در صحن علنی و فوق العاده شورا قانون را تمکین نکرده است، افزود: شورای اسلامی شهر 22 سوال در حوزه های فرهنگی، عمرانی، خدمات شهری، شهرسازی، منابع انسانی، نظارت بر قراردادهای خدمات شهری مانند تنطیف شهری و .

.

را طرح کرده و با گذشت 10 روز، صبح امروز شهردار با پاسخ کتبی به شورا از حضور در نشست علنی شورا امتناع کرد و در نشست فوق العاده ای عصر امروز نیز، حاضر نشد.

این عضو شورای اسلامی شاهین شهر، با اشاره به فقدان دلایل کافی شهردار در قانع کردن منتخبان مردم، خاطرنشان کرد: حمیدرضا فرهنگ با 6 رای موافق در نشست فوق العاده شورای شهر با حضور نماینده فرمانداری، استیضاح و احمدرضا پری تبار سرپرست شهرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استیضاح هفتمین شهردار شاهین شهر

استیضاح هفتمین شهردار شاهین شهر