مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 13:552020-06-27سياسي

اوحدی: فاجعه 7 تیر طراحی آمریکا بود که منافقین اجرا کردند


امروز در سالگرد مظلومانه شهید بهشتی و 72 تن از یارانش هستیم که این جنایت در طول تاریخ بی سابقه بوده و در اتاق فکر آمریکا طراحی شده بود و توسط منافقین اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، کنگره تجلیل از جانبازان و شهدای شیمیایی، نفس های سوخته و تجلیل از قربانیان حقوق بشر آمریکایی عصر امروز با حضور سعید اوحدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و برخی از معاونان این بنیاد برگزار شد.

  در این مراسم محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دقایقی به صورت ویدئو کنفرانس در این مراسم صحبت کرد و از جنایت آمریکایی ها در استفاده از سلاح شیمیایی گفت.

همچنین اوحدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به جنایت های آمریکا و اسراییل، بیان داشت: دول عربی به قدری در خواب و خیال قدرت خودشان محو شده بودند که در سال 1967 وقتی اسراییل با پشتوانه جنایتکاران آمریکایی، به 5 کشور عربی حمله کرد ظرف 6 روز به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: صهیونیست ها چه قتل عامی که از مردم مظلوم مسلمان نکردند، آن هم ظرف 6 روز، 100 کیلومتر در صحرای سینا پیشروی کردند و تپه های جولان را گرفتند و.

اوحدی گفت: مستکبران جهان در منطقه خاورمیانه تجاوز وحشیانه خود را توسط ژاندارم منطقه یعنی رژیم منحوس پهلوی به جایی کشاندند که مزدورانشان بهترین عزیزان ما و یاران ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوحدی: فاجعه 7 تیر طراحی آمریکا بود که منافقین اجرا کردند

اوحدی: فاجعه 7 تیر طراحی آمریکا بود که منافقین اجرا کردند