مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 10:102020-06-27حوادث

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در استان مرکزی


طی سه ماهه نخست سال جاری بالغ بر یک تن و 252 کیلومتر انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شد.

- ایسنا/مرکزی فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری بالغ بر یک تن و 252 کیلومتر انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شد.

سردار حسن مفخمی شهرستانی هفتم تیرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به دغدغه مردم در بحث جمع آوری معتادین، خرده فروشان و اهتمام ویژه مجموعه نیروی انتظامی در راستای رفع این دغدغه بیان کرد: این نکات در طرح های عملیاتی مورد بازبینی قرار گرفت و محور کار بر پاکسازی نقاط آلوده که دغدغه اصلی مردم است، قرار داده شد.

وی میزان کشفیات انواع مواد طی سه ماهه نخست سال 99 در استان مرکزی را بالغ بر یک تن و 252 کیلوگرم دانست و افزود: در این راستا 2151 قاچاقچی، خرده فروش و معتاد دستگیر شدند.

مفخمی شهرستانی تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی مجموعه نیروی انتظامی استان مرکزی، در کمتر از یک هفته اخیر بالغ بر 100 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد، طی هفته گذشته نیز عملیات کشف حدود 30 گرم هرویین قبل از توزیع توسط قاچاقچیان اصلی با موفقیت انجام گرفت و تمام عوامل قاچاقچی نیز دستگیر شدند، این میزان مواد مخدر از استان های مرکزی کشور وارد استان مرکزی شده بود که در شهرستان اراک زمین گیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در استان مرکزی

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در استان مرکزی