مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 09:302020-06-27فرهنگي

جلد اول پنجگانه پاتریک ملروز به کتابفروشی ها رسید


رمان «بی خیال» نوشته ادوارد سنت اُبین و با ترجمه مجتبی ویسی که جلد اول از پنجگانه پاتریک ملروز محسوب می شود توسط نشر نیماژ به بازار کتاب عرضه شد.

- رمان بی خیال نوشته ادوارد سنت اُبین و با ترجمه مجتبی ویسی که جلد اول از پنجگانه پاتریک ملروز محسوب می شود توسط نشر نیماژ به بازار کتاب عرضه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلد اول از مجموعه تحسین شده پاتریک ملروز نوشته ادوارد سنت اُبین نویسنده سرشناس انگلیسی که سال 2018 مینی سریالی به همین نام و با بازی بندیکت کامبریج از روی آن ساخته شد، نامش بی خیال است.

این رمان سال 1992، همزمان با انتشار چاپ اولش در انگلستان موفق به اخذ جایزه بهترین رمان نویسندگان زیر 35 سال بریتانیا شده است.

این کتاب را مجتبی ویسی به فارسی برگردانده و قرار است مجلدات بعدی آن را هم به ترتیب ترجمه کند و در اختیار ناشر قرار دهد.

رمان بی خیال اولین جلد از سری کتاب های پنج گانه پاتریک ملروز است که سال 1992 منتشر شد و سال 2018 مینی سریالی با بازی بندیکت کامبریج به نام پاتریک ملروز بر اساس همین سری رمان ها ساخته شده که در ایران هم با استقبال فراوانی روبه رو شده است.

نویسنده در این کتاب تمام زندگی خانواده ای را زیر ذره بین می گذارد و پیچیدگی های دردناک و لاعلاج آن را بی پرده بیان می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلد اول پنجگانه پاتریک ملروز به کتابفروشی ها رسید

جلد اول پنجگانه پاتریک ملروز به کتابفروشی ها رسید