مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 09:252020-06-27فرهنگي

چهاردهمین جشنواره موسیقی جوان چگونه داوری می شود؟


دبیر چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان درباره نحوه داوری و انتخاب هیات های داوران در این دوره از جشنواره و نیز استقبال شرکت کنندگان در ایام کرونا توضیحاتی را ارائه داد.

- دبیر چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان درباره نحوه داوری و انتخاب هیات های داوران در این دوره از جشنواره و نیز استقبال شرکت کنندگان در ایام کرونا توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، هومان اسعدی، دبیر چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان درباره نحوه داوری آثار شرکت کنندگان این دوره گفت: مکانیزم داوری جشنواره امسال در مرحله اول تقریباً شبیه روال سال های گذشته است.

اگرچه آثار به صورت ویدئویی به جشنواره ارسال شده اما ستاد جشنواره پس از احراز هویتِ ارسال کنندگان، فقط فایل های صوتی را برای داوران پخش می کند.

تمامی فرم های امتیازدهی به صورت بی نام و کُدگذاری شده است.

در نهایت، هر کدام از داوران به طور انفرادی امتیاز می دهند و دبیرخانه جشنواره میانگین نمرات را محاسبه و نتیجه نهایی را اعلام می کنند.

البته داوران پس از این که میانگین گرفته شد، اسامی منتخبان را رؤیت و صورت جلسه را تأیید و امضا می کنند، ولی طی روند داوری از اسامی اطلاعی ندارند و تصاویر شرکت کنندگان را هم نمی بینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهاردهمین جشنواره موسیقی جوان چگونه داوری می شود؟

چهاردهمین جشنواره موسیقی جوان چگونه داوری می شود؟