موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - تعطيلي شنبه - كميسيون اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - مجلس شوراي اسلامي - بازنشستگان كشوري - شهاب باران - خط دفاعي تيم ملي - هفته درختكاري - انصراف مديرعامل داماش - دفاع از سرحدات - وسايل گرمايشي منازل - رنگين كمان آتش - پليس اطفال و نوجوانان - ليگ كرواسي - خالد بن سلمان بن عبدالعزيز - انگشت نگاري - عوارض الكترونيكي - جلسه كميته انضباطي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 08:202020-06-27فرهنگي

برگزیده جایزه «گنکور» در کتاب فروشی ها


رمان «همه انسان ها به یک شکل زندگی نمی کنند» نوشته ژان پل دوبوآ با ترجمه احمد آل احمد منتشر شد.

- رمان همه انسان ها به یک شکل زندگی نمی کنند نوشته ژان پل دوبوآ با ترجمه احمد آل احمد منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این رمان که در جایزه گنکور 2019 برگزیده شناخته شده، در 286 صفحه و با قیمت 37500 تومان توسط نشر کتاب تداعی منتشر شده است.

در معرفی رمان همه انسان ها به یک شکل زندگی نمی کنند آمده است: دوبآ در حال حاضر در کار نویسندگی و سفرنامه نویسی در نشریه نوبل آبزرواتور به عنوان گزارشگر به فعالیت مشغول است.

این رمان داستان زندگی خانواده ای در منطقه اسکاندیناوی را از زبان پسر آن ها روایت می کند.

خانواده ای که پدرش یک کشیش پروتستان است و مادرش صاحب یک سینما و شغل او و نمایش برخی از آثار خاص در نهایت برای پدر مشکلاتی در کلیسای پروتستان به وجود می آورد که منجر به خلع مقام کشیشی او می شود.

او به همراه پسرش از منظقه اسکاندیناوی راهی کبک کانادا می شود و زندگی متفاوتی که او در کبک و برخی شهرهای کانادا سپری می کند در نهایت او را به یک قتل وادار می کند و راهی زندان.

این داستان بلند روایت داستانی بلند خود را با تلفیقی از ادبیات طنز مرسوم در منطقه اسکاندیناوی که پیش از این نیز در آثار داستانی این منطقه قابل رصد بوده و نیز تلخی ناشی از تراژدی زندگی خانواده ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیده جایزه «گنکور» در کتاب فروشی ها

برگزیده جایزه «گنکور» در کتاب فروشی ها