مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 07:102020-06-27پزشكي

گردشگری در اروپای پساقرنطینه


پس از گذشت ماه ها قرنطینه، بسیاری از شهروندان اروپایی برای گذراندن تعطیلات لحظه شماری می کنند، اما مقاصد گردشگری تابستان امسال تفاوت هایی خواهند داشت: - پس از گذشت ماه ها قرنطینه، بسیاری از شهروندان اروپایی برای گذراندن تعطیلات لحظه شماری می کنند، اما مقاصد گردشگری تابستان امسال تفاوت هایی خواهند داشت: این بار خبری از بوفه های صبحانه یا تورهای گردشگری نیست، اما استفاده از ماسک و اندازه گیری دمای بدن از این پس جزیی از روند سفر خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رویترز، مقاصد گردشگری مختلف از کولوسئوم رم گرفته تا موزه هرمیتاژ آمستردام، قوانین جدیدی را برای کاهش خطر ابتلا به ویروسی معرفی کرده اند که تاکنون منجر به مرگ حدود 170 هزار نفر در اروپای غربی شده است.

در ایتالیا، برج پیزا و کلیسای جامع فلورانس قصد دارند با استفاده از تکنولوژی، فاصله اجتماعی میان بازدیدکنندگان را حفظ کنند؛ به این ترتیب به کمک دستگاه های الکترونیکی در صورت نزدیک شدن بیش از حد بازدیدکنندگان به یکدیگر، با کمک ارتعاش هشدار داده خواهد شد.

مسئولان شهر بارسلونا نیز قصد دارند با استفاده از یک برنامه به گردشگران در برنامه ریزی سفر و خودداری از حضور در مناطق پرازدحام کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری در اروپای پساقرنطینه

گردشگری در اروپای پساقرنطینه