مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 05:352020-06-27سياسي

300 حافظ قرآن در انتظامی خراسان جنوبی تربیت شدند


سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی خراسان جنوبی گفت: 300 حافظ پنج الی 20 جزء قرآن طی6 سال گذشته در انتظامی خراسان جنوبی تربیت شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدرضا عبدالهی صبح شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: در نیروی انتظامی بحث مسائل قرآنی با توجه به پیگیری ها در مدار و روال مطلوبی طی 6 سال گذشته پیگیری شده است.

رییس عقیدتی – سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دارالقرآن نیروی انتظامی استان به عنوان دستگاه برتر در حوزه فعالیت های قرآنی معرفی شده است، بیان کرد: 300 حافظ پنج الی 20 جزء قرآن طی 6 سال گذشته در نیروی انتظامی خراسان جنوبی تربیت شده اند.

عبدالهی با بیان اینکه با شیوع کرونا فعالیت های قرآنی را در بستر فضای مجازی ادامه دادیم، افزود: با شروع طرح همدلی مؤمنانه در نیروی انتظامی خراسان جنوبی به سرعت 117 میلیون تومان کمک برای نیازمندان جمع آوری شد.

وی گفت: با این مبلغ 390 بسته مواد غذایی بین افراد دارای مشکل معیشتی و هزار پرس غذا بین نیازمندان سطح شهر توزیع شد.

رییس عقیدتی- سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در حوزه امر به معروف و نهی از منکر در خانواده نیروی انتظامی نیز اقدامات بسیار ارزشمندی صورت گرفته است، اظهار کرد: نتیجه این امر به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 حافظ قرآن در انتظامی خراسان جنوبی تربیت شدند

300 حافظ قرآن در انتظامی خراسان جنوبی تربیت شدند