مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 تیر 1399 ساعت 08:302020-06-26سياسي

افسارگسیختگی اقتصادی و فرهنگی را مهار کنیم


نماینده ولی فقیه در مازندران افسارگسیختگی در حوزه اقتصاد و فرهنگی را از جمله چالش ها بیان کرد و خواستار مهار و مدیریت در این حوزه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های نمازجمعه ساری با تاکید بر داشتن زهد و تقوای الهی، اظهار داشت: تقوا و زهد انسان را به یاد آخرت و قیامت می اندازد زیرا انسان به سوی خداوند محشور خواهد شد.

وی با عنوان اینکه پیامبر گرامی اسلام در فرازی از خطبه های نمازجمعه تاکید داشتند که انسان باید نیازهای خود را از خداوند طلب کند، افزود: از خداوند عافیت طلبی دنیوی و اخروی را درخواست کنیم.

وی با تاکید براینکه به خداوند از آتش نار و جهنم پناه بریم، اظهار داشت: در زندگی باید محصول تقوا برداشت کنیم و اگر در سبد ما برای سفر به آخرت تقوا نباشد، امیدوارکننده نخواهد بود.

امام جمعه ساری با اشاره به هفته مبارزه با مواد مخدر و بلای خانمانسوز مافیای جهانی اظهار داشت: همه کشورها داعیه مبارزه با مواد مخدر را دارند اما دامنه این مواد روز به روز بیشتر می شود و بعد از ورود آمریکا به افغانستان، تولید آن 50 درصد در این کشور بیشتر شده است.

آیت الله لایینی همچنین با گرامیداشت شهادت شهدای حزب جمهوری اسلامی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی بازمانده ترور دفتر حزب جمهوری اسلامی است و امروز از آرمان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افسارگسیختگی اقتصادی و فرهنگی را مهار کنیم

افسارگسیختگی اقتصادی و فرهنگی را مهار کنیم