مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 تیر 1399 ساعت 07:552020-06-26سياسي

قطعانامه شورای حکام نتیجه اعتماد به غرب است


امام جمعه کامفیروز در استان فارس، صدور قطعنامه از سوی شورای حکام علیه ایران را نتیجه اعتماد به غرب دانست.

- حجت الاسلام تقی زاده در خطبه های نماز جمعه 6 تیر کامفیروز با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و قرار داشتن در آستانه 7 تیر، سالروز شهادت شهید بهشتی، گفت: انقلاب ما از نخست تا کنون زخم خورده ی ترورهای مستقیم و نیابتی بوده و هست.

او اضافه کرد: خون بزرگان، عالمان و جوانان ما ریخته می شود، اما شوآف و نمایش حقوق بشرش برای آمریکاست و در آخر هم به جرم تروریست بودن، کشور ما را در فهرست سیاه قرار می دهند.

امام جمعه کامفیروز با بیان اینکه اعتماد به غرب نتیجه ای جز بی آبرویی و هدر دادن خون جوانان این مرز و بوم نداشته و ندارد گفت: تصویب قطعنامه علیه ایران در شورای حکام آژانس انرژی اتمی نتیجه اعتماد به غرب بود؛ با برجام فقط 7 سال کشور را به عقب برگرداندیم و بیهوده به دشمن اعتماد کردیم.

او گفت: اما به لطف الهی شاهدیم خون مظلومانی که توسط آمریکای ریاکار و دروغگو ریخته شد، اکنون تبدیل به باتلاق شده و در حال بلعیدن نظام سلطه و استکبار جهانی و تحقق وعده صادق الهی است.

امام جمعه کامفیروز همچنین گفت: قوه ی قضاییه در دوره ی جدید اقداماتی انجام داده که باعث امیدوار شدن مردم به این قوه و خوشبینی نسبت به آینده شده است؛ اقداماتی نظیر رسیدگی قاطع به پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعانامه شورای حکام نتیجه اعتماد به غرب است

قطعانامه شورای حکام نتیجه اعتماد به غرب است