مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 14:152020-06-25حوادث

کشف 15 میلیاردی پارچه های قاچاق در جنوب تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ نادر مرادی رییس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت درباره کشف محموله جدید پارچه قاچاق، اظهار داشت: - رییس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از کشف 300 هزار یارد پارچه قاچاق به ارزش بیش از 15 میلیارد تومان در 3 انبار در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ نادر مرادی رییس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت درباره کشف محموله جدید پارچه قاچاق، اظهار داشت: صبح امروز با اشراف اطلاعاتی و تلاش مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت 3 انبار بزرگ حاوی پارچه قاچاق در جنوب تهران شناسایی و پلمب شدند.

رییس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت تصریح کرد: حدوداً یک ماه بود که از فعالیت باند قاچاق پارچه مطلع شدیم که پارچه ها را از چین وارد امارات کرده و سپس از طریق بنادر ترخیص کرده و به واسطه شوتی ها و 40 تا 50 خودرو آن ها را در بیابان های قم و جنوب تهران تخلیه و دپو می کردند.

سرهنگ مرادی ادامه داد: قاچاقچیان در ادامه بار ها را به صورت جزیی توسط بارکش ها وارد بازار تهران کرده یا در انبار هایی در جنوب تهران جاسازی می کردند.

سرهنگ مرادی اعلام کرد: امروز 3 انبار بزرگ که حاوی 300 هزار یارد پارچه قاچاق بودند شناسایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 15 میلیاردی پارچه های قاچاق در جنوب تهران

کشف 15 میلیاردی پارچه های قاچاق در جنوب تهران