مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 13:252020-06-25سياسي

لزوم پرداختن به فرآیند نظریه پردازی در دانشگاه ها


رییس دبیرخانه هیئت حمایت از کرسی های نظریه پردازی نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ساختار در برخی دانشگاه ها از معلم و استاد تنها تدریس می خواهد، - می بایست فرایند نظریه پردازی در دانشگاه ها کار شود و از استادان متخصص در این خصوص کمک گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، در جلسه کمیته دستگاهی کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره که در سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از کرسی های نظریه پردازی علمی در کشور به چیستی نظریه پردازی پرداخت.

وی با اشاره به تفاوت کرسی های آزاد اندیشی و کرسی های علمی گفت: کرسی های علمی به دو صورت کرسی های ترویجی و نظریه پردازی و نوآوری برگزار می شود که در کرسی های ترویج تلاش شده به صورت نیمه متمرکز و با بررسی و اجرای کمیته های دستگاهی دانشگاه ها در هر استان برگزار شود.

رییس دبیرخانه هیات حمایت از کرسی های نظریه پردازی نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی، با بیان اینکه تاکنون 44 نظریه پس از ارائه و نقد ناقدان توسط هیئت داوران پذیرفته و ثبت شده است، اظهار کرد: کرسی های نظریه پردازی پس از بررسی و مشخص شدن ناقدان و داوران کرسی، در شوراهای تخصصی دبیرخانه هیات حمایت از کرسی های نظریه پردازی بررسی و تایید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پرداختن به فرآیند نظریه پردازی در دانشگاه ها

لزوم پرداختن به فرآیند نظریه پردازی در دانشگاه ها