مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 10:102020-06-25سياسي

کریمی: زندان زدایی در اولویت قرار گیرد


نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: گسترش زندان ها شرایط خوبی را در کشور ایجاد نکرده و نیاز است سیاست زندان زدایی و کاهش مجازات حبس به عنوان اولویت در دستور کار قرار گیرد.

- ایسنا/مرکزی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: گسترش زندان ها شرایط خوبی را در کشور ایجاد نکرده و نیاز است سیاست زندان زدایی و کاهش مجازات حبس به عنوان اولویت در دستور کار قرار گیرد.

علی اکبر کریمی روز پنجشنبه پنجم تیرماه در نشست رییس دادگستری استان مرکزی با مجمع نمانیدگان استان اظهار کرد: آیت الله رییسی به عنوان رییس فعلی قوه قضاییه و برخاسته از متن قوه با سوابق طولانی و متنوع و اشراف کامل بر فرآیندها، با حضور در این قوه برنامه تحولی را در این قوه آغاز کرد که در این مدت آثار این تحول بوضوح در جامعه مشاهده می شود.

وی با اشاره به اقدامات رییس قوه قضاییه بیان کرد: ایجاد تحول در ساختار اداری و فرآیند قضایی و رسیدگی به پرونده ها در محاکم و تاکید بر هوشمندسازی در قوه قضاییه و توسعه الکترونیک در فرآیندها و همچنین مبارزه با فساد و حتی فساد درون دستگاهی از آثار این برنامه تحولی است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فلسفه حکومت در اسلام اجرای عدل است و قوه قضاییه نیز نماد بارز گس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کریمی: زندان زدایی در اولویت قرار گیرد

کریمی: زندان زدایی در اولویت قرار گیرد