مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 19:352020-06-24اقتصادي

تخصیص 700 میلیارد تومانی برای بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب اصفهان گفت: درچند سال گذشته با استفاده از اعتبارات فاینانس خارجی شبکه ی فاضلاب شهراصفهان بازسازی شد که هزینه فاز اول این پروژه 700 میلیارد تومان بود که با استفاده از فاینانس چین مورد استفاده قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان،جلسه ی مدیران شرکت آب و فاضلاب شهر اصفهان با حضور اصحاب رسانه برگزار شد؛ در این نشست معاون خدمات مشترکین و آمد، مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی، مدیر عامل، معاون بهره برداری وتوسعه ی آب، مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب در حضور خبرنگاران به بحث راجع به مسائل آب و فاضلاب شهری پرداختند.

هاشم امینی در این نشست خبری اظهار داشت: یکی از دلایل اصلی ومهمی که باعث شده است شرکت آب فاضلاب استان اصفهان طی یک دهه ی اخیر در حوزه ی فعالیت های سازمانی موفقیت های نسبی به دست آورد وبر مسائل و مشکلات غلبه کند، فرهنگ سازی اطلاع رسانی به موقع و شفاف سازی و توجه به حلقه های ارتباطی که بین مردم و مسؤولان بوده است.

  مدیرعامل شرکت آبفای اصفهان گفت: یکی از رویکردهایی به شدت بر آن تاکید کردیم، بودجه ی سال 1399 است که بودجه روستامحور بشود و در حقیقت ما بتوانیم سطح خدمات در روستاها را با برنامه ی منسجم به شهرهای هم جوار نزدیک کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 700 میلیارد تومانی برای بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان

تخصیص 700 میلیارد تومانی برای بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان