مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 18:052020-06-24سياسي

شهردار مشهد: توازن منطقه ای در مشهد هدف ما بوده است/ بالاشهر و پایین شهر نداریم


توازن منطقه ای در مشهد هدف ما بوده است؛ بالاشهر و پایین شهر نداریم، می خواهیم خدمات سالم و ارزان را در اختیار همه به ویژه قشر ضعیف قرار دهیم و خط3 مترو تبلور همین قصد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا کلایی امروز در مراسم آغاز ادامه عملیات حفاری خط3 قطارشهری مشهد که با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری برگزار شد، گفت: فکر می کنم حجت بر دولت تمام است ما آنچه که باید عمل می کردیم، عمل کردیم و آنچه را باید که اثبات می کردیم اثبات کردیم و توانسته ایم تمامی تعهدات خودمان را سر موعد با بهترین کیفیت و بدون کوچکترین خللی به سرانجام برسانیم.

وی اضافه کرد: در این مسیر هم انصافا دولت کمک کرده، اما انتظار بسیار بیش از این است، چنانچه جایی در تصمیم گیری تعلل دارد یا سهم خودش را پرداخت نمی کند یا حاضر نیست ریسک های کار را بپذیرد، خوب دولت هم می تواند در پرداخت سهم خود و ایفای نقش و تعهدات خودش متناسب با این اقدامات عمل کند.

وی تصریح کرد: انتظار این است وقتی شهر و مدیریت شهری مشهد با تمام توان و پذیرش خود، حداکثر ریسک ها را با توجه به موقعیت مشهد و خدماتی که تمامی مردم کشور ایران و بلکه شیعیان جهان از آن استفاده می کنند، وارد کار می شود که نتیجه اش هم قابل مشاهده است، دول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار مشهد: توازن منطقه ای در مشهد هدف ما بوده است/ بالاشهر و پایین شهر نداریم

شهردار مشهد: توازن منطقه ای در مشهد هدف ما بوده است/ بالاشهر و پایین شهر نداریم