مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 17:402020-06-24سياسي

رسانه ها درسفر اعضای دولت به فارس غریبه بودند/آزاد راه بدون رسانه


سه عضو کابینه دولت در حالی در استان فارس حضور یافتند که عدم حضور رسانه های معتبر استان فارس در پوشش خبری این رویداد ذوق رسانه ها را کور کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حضور رسانه های معتبر استان فارس در تمامی اتفاقاتی که طی سال 98 و سال 99 در استان فارس رویداد نشان از توانمندی اصحاب رسانه در این استان است.

اصحاب رسانه استان فارس همواره حضوری پرشور و مثمر ثمر داشتند حتی در زمانی که برخی از مسئولین کلان استان برای مسافرت عیدانه از استان و حتی کشور خارج شده بودند این حضور فعالین رسانه های استان فارس بود که پوشش دهنده تمامی کمک های مردمی در سیل فروردین ماه سال 98 بود.

شیوع ویروس کرونا در اواخر سال 98 و ابتدای سال 99 نیز نتوانست پوشش رسانه ای استان فارس را مخدوش کنند و این اصحاب رسانه استان فارس بودند که در تمام این لحظه ها با حضور در تمامی جلساتی که در استانداری فارس برگزار می شد دین خود را نسبت به مردم ادا کردند.

اما تمامی تلاش های اصحاب رسانه در استان فارس نادیده گرفته شد و در روزی که تمامی اصحاب رسانه منتظر ورود معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه وزیر راه و شهرسازی و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به استان فارس بودند در کمال تعجب هیچیک از رسانه های استان برای پوشش خبری این رویداد دعوت نشدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها درسفر اعضای دولت به فارس غریبه بودند/آزاد راه بدون رسانه

رسانه ها درسفر اعضای دولت به فارس غریبه بودند/آزاد راه بدون رسانه