مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 14:152020-06-24اجتماعي

مشکلات صدور کارت ملی هوشمند کماکان ادامه دارد


رییس اداره ثبت احوال شهرستان لنجان گفت: مشکلات صدور کارت ملی هوشمند حل نشده و لاشه کارت ملی به دلیل مشکلات تحریم توزیع نشده اما برای صدور شناسنامه مکانیزه مشکلی نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنجان،  محسن اسماعیلی ظهر امروز در جلسه کارگروه وقایع حیاتی شهرستان لنجان اظهار کرد: مشکلات صدور کارت ملی هوشمند حل نشده و لاشه کارت ملی به دلیل مشکلات تحریم توزیع نشده اما برای صدور شناسنامه مکانیزه مشکلی نداریم.

رییس اداره ثبت احوال شهرستان لنجان عنوان کرد: تا مدتی قبل کارت ملی برای افرادی که به تازگی وارد 15 سالگی می شدند صادر می شد اما مدتی است که همان کارت ملی ها نیز صادر نمی شود و احتمال منتفی شدن صدور کارت ملی هوشمند وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با رفع تحریم ها یا داخلی سازی لاشه کارت ملی، فرآیند صدور کارت ها ادامه پیدا کند اما در هر صورت مردم باید فرآیند دریافت کارت ملی را تکمیل کنند تا کد پیگیری برای آن ها صادر شود و مشکلی برای دریافت خدمات از بانک ها و نیروی انتظامی نداشته باشند.

اسماعیلی بیان کرد: در اداره ثبت احوال شهرستان لنجان جامعه هدف 103 هزار و 21 نفری برای تکمیل فرآیند ثبت نام در نظر داشتیم که تاکنون مشخصات 121 هزار و 996 نفر تکمیل شده و تحقق 118 درصدی هدف را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات صدور کارت ملی هوشمند کماکان ادامه دارد

مشکلات صدور کارت ملی هوشمند کماکان ادامه دارد