مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 10:252020-06-24سياسي

نظارت بر فعالیت ها و تجمعات در شهرستان کنگان بیشتر شود


با توجه به شیوع کرونا، دامنه نظارت بر فعالیت ها و تجمعات در سطح شهرستان کنگان گسترش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علی پاک نژاد بعدازظهر چهارشنبه در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان کنگان اظهار داشت: افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان نتیجه عدم رعایت اصول فاصله گذاری اجتماعی و فیزیکی و توجه نکردن به پروتکل های بهداشتی و عدم استفاده از ماسک و لوازم حفاظت بهداشت فردی است.

وی تصریح کرد: نظارت بر فعالیت ها در شهرستان تقویت و افزایش خواهد یافت و شهروندان توجه داشته باشند برگزاری هرگونه دورهمی و مراسم عروسی ممنوع و مراسم تشییع و تدفین اموات با حداقل نفرات و رعایت اصول بهداشتی برگزار شود.

عدم رعایت موارد بهداشتی در جایگاه های سوختی شهرستان کنگان وی به مسئله رعایت موارد بهداشتی در جایگاه های سوختی شهرستان اشاره و افزود: پروتکل های بهداشتی در پیشگیری از انتقال ویروس کرونا در جایگاه های سوختی شهرستان به طور کامل رعایت نمی شود، شبکه بهداشت با همکاری دستگاه های مربوطه هر چه سریع تر نسبت به ساماندهی این موضوع اقدام کند.

پاک نژاد خود مراقبتی را مهم ترین راهکار در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا عنوان و تأکید کرد: تمامی اصناف شهرستان ضمن رعایت اصول بهداشتی در مقابله با کرونا، ملزم به استفاده از ماسک می باشند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر فعالیت ها و تجمعات در شهرستان کنگان بیشتر شود

نظارت بر فعالیت ها و تجمعات در شهرستان کنگان بیشتر شود