مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 10:252020-06-24اقتصادي

مشکل گران فروشی و کم فروشی در بازار اردستان ادامه دارد/جریمه ها بازدارنده نبوده است


معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری اردستان گفت: همچنان شاهد مشکل گران فروشی و کم فروشی در بازار هستیم و جریمه های صنفی نیز در این ارتباط بازدارنده نبوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدتقی کیانی پیش از ظهر چهارشنبه در کارگروه تعزیرات حکومتی شهرستان اردستان در فرمانداری اظهار داشت: وضعیت گرانی بازار در سطح شهرستان اردستان موجب گلایه شهروندان شده است که از دستگاه بازرسی مانند تعزیرات حکومتی و اداره صمت درخواست نظارت و بازرسی بیشتر را داریم.

وی افزود: هرگونه مخدوش کردن قیمت ها در اصناف تخلف صنفی است و متأسفانه در برخی از صنوف عدم درج قیمت موجب سردرگمی شهروندان می شود که انتظار می رود اتحادیه های صنفی نسبت به این موضوع و کم فروشی که در برخی صنوف شاهد هستیم رسیدگی لازم را انجام دهند.

مشکل گران فروشی و کم فروشی در بازار اردستان معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری اردستان گفت: جریمه برای برخورد با تخلف تداخل صنفی تعریف شده اما انجام نشده است و متأسفانه این جریمه ها بازدارنده نیستند و همچنان شاهد این مشکل گران فروشی و کم فروشی در بازار هستیم.

وی ابراز داشت: در برخی موارد اتحادیه با نمایندگان اصناف اقدام به افزایش قیمت می کنند اما اداره صمت موظف است هرگونه افزایش قیمت را در کارگروه تعزیرات حکومتی شهرستان ابتد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل گران فروشی و کم فروشی در بازار اردستان ادامه دارد/جریمه ها بازدارنده نبوده است

مشکل گران فروشی و کم فروشی در بازار اردستان ادامه دارد/جریمه ها بازدارنده نبوده است