مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 08:452020-06-24سياسي

آیین های نماز جمعه فردا در 19 شهر استان قزوین اقامه می شود


مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: با اعلام وضعیت سفید در استان قزوین آیین های نماز جمعه از فردا در 19 شهر با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

- حسن دهقان نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص برگزاری نمازهای جمعه در مناطق مختلف استان قزوین گفت: به دلیل انتشار ویروس کرونا و اهمیت دادن به سلامت مردم در تبعیت از دستورالعمل های وزارت بهداشت و مصوبات ستاد کرونا از اسفند ماه سال گذشته اقامه نماز جمعه در استان ممنوع شد.

وی اضافه کرد: هر چند در این مدت بسیاری از مؤمنان و افراد مذهبی از این بابت بسیار آزرده خاطر شدند و همواره زمان بازگشایی را سوال می کردند که امروز این خبر خو را به نمازگزاران اعلام می کنیم.

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان قزوین تصریح کرد: استان قزوین در شرایط زرد قرار دارد و با تفاهم نامه بهداشتی امضا شده مجوز اقامه نماز جمعه در همه مناطق استان صادر شده است.

برپایی نماز جمعه در 19 شهر استان قزوین دهقان نژاد بیان کرد: با توجه به وضعیت زرد اعلام شده از فردا آیین های نماز جمعه در قزوین و 19 شهر استان با حضور مردم نمازگزار اقامه خواهد شد.

وی یادآور شد: نماز جمعه در شهر قزوین هم فردا پس از ماه ها به امامت آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین های نماز جمعه فردا در 19 شهر استان قزوین اقامه می شود

آیین های نماز جمعه فردا در 19 شهر استان قزوین اقامه می شود