مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 07:052020-06-24سياسي

مدیرکل جدید منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان معارفه شد


مدیرکل جدید منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با حضور محمدرضا همتی، مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جنگل ها و مراتع و آبخیزداری کشور معارفه و از خدمات علی نقی حیدریان مدیرکل سابق این اداره کل تجلیل شد.

- ایسنا/سمنان مدیرکل جدید منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با حضور محمدرضا همتی، مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جنگل ها و مراتع و آبخیزداری کشور معارفه و از خدمات علی نقی حیدریان مدیرکل سابق این اداره کل تجلیل شد.

طی حکمی از سوی رییس سازمان جنگل ها و مراتع و آبخیزداری کشور جعفر مرادی حقیقی به عنوان مدیرکل جدید منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان معرفی شد.

جعفر مرادی حقیقی جایگزین علی نقی حیدریان مدیرکل سابق منابع طبیعی و آبخیزداری این استان شده که 6 سال بر کرسی مدیرکلی منابع طبیعی استان تکیه زده بود.

جعفر مرادی حقیقی نیز از نیروهای باسابقه سازمان جهادکشاورزی است که تا پیش از این مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان را عهده دار بوده است.

علی نقی حیدریان مدیرکل سابق منابع طبیعی و آبخیزداری استان نیز که در دوره تقریبا طولانی مدیریت وی و به ویژه در دو سال اخیر که اعتبارات زیادی از محل صندوق توسعه به ادارات کل منابع طبیعی استان ها تخیص یافته در زمینه طرح ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل جدید منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان معارفه شد

مدیرکل جدید منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان معارفه شد