مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 04:452020-06-24اجتماعي

آبیاری 200 هکتار از کمربند سبز جنگلی شهر کاشان با پساب شهری


مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کاشان گفت: در دو سال گذشته بیش از 200 هکتار از کمربند سبز جنگلی شهر کاشان با پساب شهری آبیاری شده است.

- محمدرضا خالدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به وجود 870 هکتار فضای سبز شهری در کاشان اظهار داشت: کاشان در بین شهرهای کویری کشور از جمله مناطقی است که یکی از باکیفیت ترین فضاهای سبزی را داراست.

وی با اشاره به اینکه در همین مدت 200 هکتار از کمربند سبز جنگلی شهر کاشان نیز با پساب شهری آبیاری شده است، تصریح کرد: در سال های پیش از آن بیش از 100 مورد از انشعابات آب مخصوص آشامیدنی در آبیاری فضای سبز شهری مورد استفاده قرار می گرفت که در حال حاضر به منظور استفاده بهینه از این نعمت الهی روش های دیگر جایگزین شده است.

تغییر الگوی فضای سبز شهری با استفاده از تحقیقات باغ های گیاه شناسی مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کاشان با بیان اینکه یکی از اولویت های این سازمان تغییر الگوی فضای سبز شهری با استفاده از تحقیقات باغ های گیاه شناسی است، خاطرنشان کرد: بر این مبنا باید در فصول مختلف سال از گیاهان مختلف استفاده شود، برای مثال کشت گل های لاله همزمان با فصل بهار، سیما و منظر شهری را دگرگون می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبیاری 200 هکتار از کمربند سبز جنگلی شهر کاشان با پساب شهری

آبیاری 200 هکتار از کمربند سبز جنگلی شهر کاشان با پساب شهری