مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 15:002020-06-23ورزشي

تنظیم لایحه ای برای مجازات پدر در صورت قتل فرزند


معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده با اشاره به طرح جدید این معاونت گفت: در مورد بازنگری مجازات پدر در صورت آسیب رساندن و قتل فرزند لایحه ای را تنظیم و ارایه کردیم.

- معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده با اشاره به طرح جدید این معاونت گفت: در مورد بازنگری مجازات پدر در صورت آسیب رساندن و قتل فرزند لایحه ای را تنظیم و ارایه کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معصومه ابتکار در برنامه ای که به صورت ویدئو کنفرانسی به مناسبت روز دختر برگزار شد، با بیان اینکه یک بُعد فعالیتهای ما در ستاد ملی زن و خانواده بوده است، اظهار کرد: مصوبه ای را برای افزایش نشاط و ورزش دختران و زنان داشتیم، دلیل تهیه و تصویب این مصوبه این بود که در نشستی که با آموزش و پرورش در سال 96 داشتیم متوجه شدیم، درس ورزش ابتدایی از دروس مدارس دخترانه حذف شده که با وزارت آموزش و پرورش وارد رایزنی شدیم آنها نیز تایید کردند که اتفاق ناگواری در حدود 10سال پیش رخ داده و عملا درس ورزش برای دختران ارایه نمیشد.

صحبت کردیم که به صورت فشرده آموزش هایی را برای معلمان ابتدایی داشته باشیم.

وی افزود: حدود 76 هزار معلم ابتدایی در تابستان سال تحصیلی 97 و 98 دوره دیدند.

این معلمان آموزشهای لازم را برای ارایه درس تربیت بدنی برای دختران دیدند و درس تربیت بدنی به آموزش و پرورش دختران به مدارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنظیم لایحه ای برای مجازات پدر در صورت قتل فرزند

تنظیم لایحه ای برای مجازات پدر در صورت قتل فرزند