مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 10:302020-06-23سياسي

ارائه خدمات آموزش کوتاه مدت به 2500 نفر از فراگیران در بستر شبکه آموزش مجازی


معاون آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی آخرین وضعیت آموزشهای مجازی این نهاد را در ایام شیوع ویروس کرونا تشریح کرد.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی آخرین وضعیت آموزشهای مجازی این نهاد را در ایام شیوع ویروس کرونا تشریح کرد.

سیدجعفر ایرانی امروز 3تیرماه در جلسه شورای آموزشی واحد با اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا آموزش های جهاد دانشگاهی نه تنها تعطیل نشدـبلکه ابعاد جدیدی به خود گرفت و توسعه پیدا کرد، اظهار کرد: راه اندازی شبکه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی و فراهم سازی بستر های سخت افزاری و نرم افزاری ارائه آموزش های مجازی جلوه ی نو و جدیدی از مدیریت و تلاش جهادی جهادگران دانشگاهی را به نمایش گذاشت.

وی ادامه داد:شیوع ویروس کرونا آموزش های حضوری ترم زمستان 98 را در ربع پایانی آن مختل کرد اما بلافاصله تیم متبحر و نخبه فنی و اجرایی جهاد دانشگاهی سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی را راه اندازی کرده و با ادامه کلاسها در این بستر دوره های ترمیک زمستان 98 با موفقیت خاتمه یافت.

ایرانی ادامه داد: این سامانه در ترم بهار با استقبال مناسب فراگیران و اولیا روبرو شد به گونه ای که بالغ بر 2500 نفر از فراگیران هم اکنون در این سامانه مشغول دریافت محتواهای آموزشی اند و در کلاسهای آنلاین حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات آموزش کوتاه مدت به 2500 نفر از فراگیران در بستر شبکه آموزش مجازی

ارائه خدمات آموزش کوتاه مدت به 2500 نفر از فراگیران در بستر شبکه آموزش مجازی