مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 10:002020-06-23سياسي

معاون بهداد ناجا: از تهدید کرونا فرصت ساختیم


معاون بهداد ناجا با بیان این که تلاش کردیم تهدید کرونا را به فرصت محک زدن توان خود در مدیریت بحران بدل کنیم، دستاوردهای این معاونت در مدیریت بحران کرونا را تشریح کرد.

- معاون بهداد ناجا با بیان این که تلاش کردیم تهدید کرونا را به فرصت محک زدن توان خود در مدیریت بحران بدل کنیم، دستاوردهای این معاونت در مدیریت بحران کرونا را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمد رضا حسینی با حضور در استودیو خبر پلیس در تشریح اقدامات معاونت بهداد ناجا در مدیریت بحران کرونا اظهار کرد: ما پیش از کرونا مدیریت و کنترل بیماری های واگیر را در یگان های ناجا از مرکز تا مرزهای دوردست دنبال می کردیم بنابراین مواجهه با کرونا برای ما پیچیدگی زیادی نداشت.

معاون بهداد ناجا با بیان این که هم اکنون مرگ و میر ناشی از ایدز 3 برابر کرونا است، اضافه کرد: علت نگرانی و هراس افراد نسبت به کرونا، ناشناخته بودن این بیماری است.

حسینی با اشاره به این که وظیفه ذاتی نیروهای مسلح، مدیریت بحران است، تصریح کرد: تلاش کردیم به کرونا مانند هر تهدید دیگری به عنوان فرصت نگاه کنیم و توان مدیریتی خود را در بحران کرونا محک بزنیم.

وی افزود: به دنبال گزارش اولین موارد ابتلا به کرونا در کشور در 28 بهمن ماه سال 98 اولین مورد مشکوک به کرونا در تاریخ یکم اسفند ماه سال 98 در بیمارستان فوق تخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون بهداد ناجا: از تهدید کرونا فرصت ساختیم

معاون بهداد ناجا: از تهدید کرونا فرصت ساختیم