مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 09:152020-06-23اقتصادي

رفع کمبود آب کرمانشاه، با انتقال آب از سد گاوشان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: سال های سال است به امید اینکه طرح آبرسانی از سد گاوشان به بهره برداری می رسد، قطره آبی به ظرفیت تولید آب شهر کرمانشاه اضافه نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی رضا کاکاوند امروز در جمع اصحاب رسانه در پاسخ به گله مندی شهروندان از قطعی و افت فشار آب، اظهار داشت: با توجه به شروع فصل گرما و از طرفی اضافه شدن بحث ویروس کرونا، مصرف آب در استان به شدت افزایش یافته است.

وی ادامه داد: هم اکنون از حداکثر ظرفیت تاسیسات استفاده می کنیم بالاخره تاسیسات مدتی که استفاده می شوند دچار فرسودگی و شکستگی می شوند که همین خود سبب قطعی آب برخی از محلات می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه برخی از محلات سال هاست که مشکل قطعی آب دارند، افزود: سال های سال است که هیچ قطره آبی به ظرفیت تولید آب اضافه نشده، چرا همه امیدوار به طرح آبرسانی از سد گاوشان بودند به امید اینکه این آب به کرمانشاه برسد.

وی تصریح کرد: قرار بر این بوده سال 94 طرح آبرسانی از سد گاوشان به بهره برداری برسد که این امر محقق نشده و از طرفی هر سال هم به جمعیت و میزان مصرف اضافه می شود که این حقیقتا ما را با مشکل مواجه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع کمبود آب کرمانشاه، با انتقال آب از سد گاوشان

رفع کمبود آب کرمانشاه، با انتقال آب از سد گاوشان