مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 04:202020-06-23ورزشي

خوزستان پتانسیل میزبانی از مسابقات موتورسواری آسیا را دارد


مسئول بخش موتورسواری فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری با اشاره به امکانات و زمین های مناسب جهت ساخت پیست موتورسواری در خوزستان، گفت: این استان پتانسیل میزبانی از رقابت های موتورسواری آسیا را دارد.

- مسئول بخش موتورسواری فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری: خوزستان پتانسیل میزبانی از مسابقات موتورسواری آسیا را دارد ایسنا/خوزستان مسئول بخش موتورسواری فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری با اشاره به امکانات و زمین های مناسب جهت ساخت پیست موتورسواری در خوزستان، گفت: این استان پتانسیل میزبانی از رقابت های موتورسواری آسیا را دارد.

مهران همتیان در گفت وگو با ایسنا، در خصوص حضور در اهواز جهت بررسی روند احداث سه پیست موتورسواری، اظهار کرد: قرار بود زودتر از این جهت چگونگی احداث این پیست ها در اهواز با مسئولان ورزش خوزستان، سپاه و شهرداری منطقه یک اهواز جلسه داشته باشیم که به دلیل شیوع کرونا، این مهم بالاخره روز گذشته دوم تیرماه با پیگیری های هیات محقق شد.

وی با اشاره به احداث پیست موتور کراس و موتور تریل با همکاری سپاه، اداره کل ورزش خوزستان و هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان، گفت: برنامه ریزی در خصوص احداث این پیست آموزشی جهت ارتقاء سطح موتورسواری در خوزستان و کار در بخش قهرمانی و همگانی انجام شد و امیدواریم هیات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان پتانسیل میزبانی از مسابقات موتورسواری آسیا را دارد

خوزستان پتانسیل میزبانی از مسابقات موتورسواری آسیا را دارد