مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 16:052020-06-22سياسي

برخود جدید با ساخت وساز غیرمجاز


دادستان بابل با بیان اینکه جلوی هر نوع تغییرکاربری زمین و ساخت وساز غیرمجاز گرفته می شود، گفت: عده ای در زمین کشاورزی درجه یک محض، اقدام به ساخت ویلا با اخذ مجوز کرده اند که باید با چنین اقدامی برخورد جدی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در شهرستان بابل، حجت الاسلام اسماعیل ملاکریمی دادستان بابل در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته قوه قضاییه اظهار کرد: با ایجاد تعامل بین دستگاه قضا و شورای تامین و ادارات، درصدد رفع مشکلات شهرستان در حوزه های مختلف هستیم، گفت: ما به صراحت اعلام می کنیم در امور اجرایی نه و نشد نداریم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات بسیار خوبی که در راستای منفعت عمومی شهر انجام شد اجراء طرح ساحلی بابل تا امیرکلا بود که جا دارد ویژه از رییس دادگستری که خود شخصا از پروژه بازدید و در آزادسازی حریم رودخانه و رفع تصرف اقدام کرد و همچنین شهردار بابل تقدیر کرد، با وجودی که عده ای نمی خواستند این طرح اجراء شود اما با پیگیری مجدانه قوه قضایی فاز نهایی آن انجام و در حال تکمیل است.

ملاکریمی خط قرمز خود را حفظ امنیت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و روانی مردم برشمرد و یادآور شد: هر پرونده ای که امنیت مردم را سلب کرده به محض صدور کیفرخواست رای مورد انتظار مردم صادر شده تا به مرحله اجرا برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخود جدید با ساخت وساز غیرمجاز

برخود جدید با ساخت وساز غیرمجاز